SZČO - samostatne zárobkovo činná osoba
Odbor Počítačové služby, Služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov
06/2008 - 12/2017 (+34 -17 | +43 -8)
Túto činnosť som vykonával v spolupráci s realitnou kanceláriou. Jednalo sa o formu, spôsob a vyhodnotenie zberu dát. Vytvoril som databázu, spracovanie a spätnú vizualizáciu dát. V súvislosti k tomu som vykonával správu verejnej a neverejnej domény.
Navrhol som a vytvoril logo. Logo sa riadne registrovalo ®. To ® si do týždňa nevšimlo sedem iných realitných kancelárií a logo si prisvojilo. A nejednalo sa len o realitné kancelárie. Ak si zájdete na CONECO, do sekcie striech, aj tam ho dnes po tých dlhých rokoch nájdete, dokonca v modrom prevedení.
Speť k činnosti. Dáta od klientov sa zberali formou dotazníku. Tie pomocou checkbox putovali do databázy. Tam mohli podľa potreby pribúdať nové, alebo ubúdať už nepotrebné. Následne dáta putovali do intranetovej stránky a odtiaľ tlačou späť do papierovej formy dotazníku, resp. aktualizácie dotazníku. Tým bol zabezpečený jednak rozsah, aj aktualizácia. Pridaním obrazovej časti, sa generovala intranetová stránka, aj verená webová stránka. Ďalej sa z dát generoval náhľadový list ponuky nehnuteľnosti, prezenčnou formou. Tým bolo ošetrené, že človek v teréne mal vždy prístup k najnovším informáciám. Hlavne o zmene ceny nehnuteľnosti. Celý kolobeh systému bol navrhnutý na PHP a MySQL.
Obrazová časť, grafika. Podpora kľúčových slov pre mimo realitné vyhľadávače bola dobrá, ale na základe nich sa v prehliadači zobrazil iba obrázok bez nejakého popisu. Mohli vznikať zásadné otázky, čo to je, k čomu to patrí. Nikto to nerobil inak. Všade u konkurencie, iba nič nevypovedajúci obrázok. Začali sme dopĺňať informácie. Telefón, miesto. Obrázok ožil a farebne sa vynímal od ostatných. Konkurencia spozornela. Potom sme pridávali viac, miesto, cena, ďalšie vlastnosti, dokonca slogan ... už nehľadajte, práve ste ho našli!. To už nás konkurencia kopírovala. Nasledoval náčrt, pôdorys nehnuteľnosti. Tam už sa konkurencia v tej dobe nepustila. Možno nekreslili v softvéroch vektor/raster, ale zjavne sa im naša práca páčila a netajila sa tým. Vravievali sme si, že ak by tam dali aj naše logo, mali by sme viac nehnuteľností v ponuke.
V rámci tejto témy som absolvoval drahý kurz SORA. V logike veci som pochopil, že práve to, čo na kurze nebolo, je to, čo chýba informačne pre klienta, keď si chce vybrať nehnuteľnosť. Na základe toho, vznikol rozsiahly projekt. Zmienim sa o ňom v sekcii databáz. Pretože dátovo rástol aj po skončení s realitnou kanceláriou. Zmenila sa iba jeho priorita. Tentoraz to bolo o tom, kde by som ja chcel nájsť nehnuteľnosť.